[fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”no” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”4%” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” admin_toggled=”no”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_6″ layout=”1_6″ spacing=”0px” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”2_3″ layout=”2_3″ spacing=”0px” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”no” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
بدون شک برای افزایش بازدید بلاگ خود روش هایی را در نظر دارید تا مخاطبانتان را به شما برساند. یک تبلیغ موثر می تواند ترافیک شما را افزایش دهد. حال با توجه به اینکه تلاش بسیاری را صرف نگهداری از وب سایت خود می کنید و می خواهید تخصص خود را در منطقه خاصی از شهر به اثبات برسانید می توانید به عنوان اولین نکته مهارت خود را در وبلاگ نویسی نشان دهید و برای دستیابی به این هدف به سئو وب سایت و همچنین درگیر کردن مشتری نیاز دارید. ضرورت توجه به وب سایت و هر چیزی که بر روش های شما اثر می گذارد در قالب ۲۰ نکته منحصر به فرد برای شما آورده شده است.
۱- حضور در شبکه های اجتماعی
برند شما بدون حضور در شبکه های اجتماعی شناخته نمی شود. اگر می خواهید که وب سایت شما مورد توجه قرار بگیرد باید به اشتراک گذاری مطالبی در یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی بپردازید. به عنوان مثال فیس بوک می تواند برای شروع مناسب باشد. البته اینستاگرام و توییتر هم بسیار موثر هستند.
۲- اشتراک گذاری محتوا
گروه های فیس بوک و انجمن ها مکانی عالی برای دستیابی به مخاطب خاص و افراد علاقه مند (با موضوع مشترک) هستند. قرار گرفتن در فضای گروهی شانس بیشتری برای پیدا کردن مخاطبان هدف ایجاد می کند. البته شما می توانید محتوای سایر افراد را نیز بخوانید و اطمینان پیدا کنید که روش شما در ایجاد محتوا و تبلیغات به خوبی انجام می شود. همچنین می تواند بازدیدهای شما را تغییر دهد.
۳- استفاده از بازاریابی تأثیرگذار
در بازاری تأثیرگذار از افرادی مثل سلبریتی ها، متخصصان، بلاگرها و میکرو اینفلوئنسرها استفاده می شود و این افراد با دسترسی بهتری که به فضای مجازی دارند تأثیر بسیاری بر رسانه های اجتماعی می گذارند. البته اینفلوئنسرها (افرادی که متخصص یا معروف نیستند اما مخاطبان زیادی دارند) با اعتماد به نفس بالای خود روندهای قوی را در فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و موارد دیگر ایجاد می کنند. این افراد تأثیرگذار صادقانه، قابل اعتماد و بی طرفانه مشاوره می دهند و سخنان آنها در مقایسه با شرکت ها بیشتر قابل باور است و اعتبار بیشتری دارد. شما می توانید در برابر بازاریابی آنها چیزی پیشنهاد دهید. (به عنوان مثال یک پکیج از محصولات خودتان)
۴- تبلیغات اصولی در گوگل ادز
استفاده از بازاریابی موتورهای جستجو مثل گوگل رایگان نیست. روش های بسیاری در این زمینه وجود دارد ولی تبلیغات Google Ads محبوب ترین روش برای دنبال کردن این تاکتیک تبلیغ وبلاگ به حساب می آید. این ابزار به عنوان یک بستر تبلیغاتی آنلاین در اختیار کاربرانی است که برای به اشتراک گذاشتن محصولات و محتوای خود هزینه می کنند تا در تمام طول روز و از تمام نقاط دنیا در دسترس قرار گیرند و در صفحه اول نتایج گوگل باشند.
۵- ایمیل هفتگی خودکار
با اینکه کاربران به میزان کمتری به ایمیل باکس خود می روند ولی هنوز بازاریابی ایمیل به عنوان ابزار تبلیغاتی آنلاین در میان کاربران جای دارد. در حقیقت چندین مرحله وجود دارد تا خوانندگان شما با اشتیاق ایمیل خود را باز کنند و بدانند شما چه محصولاتی را با تخفیف ارائه می دهید. شما با کمک لیست ایمیل به دو روش می توانید کاربران را جذب کنید. به هر ثبت نام در وب سایت با یک ایمیل خوش آمد گویی خودکار ورود افراد جدید را تبریک بگویید یا چند لینک از محتوای اتفاقی تهیه کنید و نمایش دهید. همچنین ایمیل های شما می تواند به صورت خبرنامه، هفتگی یا ماهانه ارسال شود.
۶- استفاده از لینک در امضای ایمیل
چند روش برای ایجاد یک امضای ایمیل حرفه ای وجود دارد. شما می توانید آدرس صفحه اصلی وب سایت خود را لینک دهید و امضای خود را در یک جا نگه دارید تا بتوانید فرصت های دیگری برای لینک دادن به محتوای وبلاگ و اکانت شبکه های اجتماعی به دست آورید. شما با این روش ساده به راحتی با استفاده از یک لینک در ایمیل بازدیدهای وب سایت خود را افزایش می دهید.
۷- نوشتن مقاله پست مهمان
هنگامی که شما به عنوان مهمان در سایر وب سایت ها محتوا ایجاد می کنید امید دارید که مورد توجه سایر نویسندگان وب قرار بگیرید. هر چند بهتر است وب سایت های بازدید بالا و بزرگ را انتخاب کنید مثل ویرگول، دیجیاتو، زومیت و… که بسیاری از وبلاگ نویسان در این وب سایت ها حضور دارند. احتمال دریافت بک لینک از محتوایی که توسط چنین وب سایت هایی منتشر می شوند به شدت افزایش پیدا می کند. دریافت چنین بک لینک هایی برای وب سایت شما بسیار با ارزش است و می تواند برای افزایش بازدیدهای شما عالی باشد.
۸- افزودن دکمه های اشتراک گذاری
یک وب سایت موفق امکانات لازم را برای کاربران خود فراهم می کند تا به راحتی بتوانند با صفحات آن ارتباط برقرار کنند. دکمه های اشتراک گذاری، امکان دیده شدن صفحات شما را در هر جایی از اینترنت ایجاد می کند. به خصوص اینکه بیشتر کاربران وقت آزاد خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند و می خواهند به راحتی بتوانند مطالب را در فیلدهای شخصی (انواع اپلیکیشن) مطالعه کنند. برای قرار دادن این دکمه در وب سایت خود می توانید از افزونه Easy Social Share Buttons for WordPress استفاده کنید.
۹- استفاده از CTA قدرتمند
Call-To-Action عمل فراخوانی با عبارت کوتاه است که از طریق یک لینک از کاربران می خواهد کاری را انجام دهند. مثل جمله معروف (روی این لینک کلیک کن!) که تا چندی پیش از این عبارت استفاده می شد. این عمل می تواند عضویت در خبرنامه وبلاگ شما، اشتراک گذاشتن یک پست، خرید از فروشگاه آنلاین و غیره باشد. البته بهتر است برای ترغیب بیشتر مخاطبان به طور غیر مستقیم در محتوا استفاده شود تا در تبلیغات شما در جهت مثبت تأثیر بگذارد.
۱۰- تولید اینفوگرافیک و نمودار جالب
اینفوگرافیک ها نه تنها در هضم زودتر اطلاعات کمک می کنند بلکه به شما اطمینان می دهند که تصویر و اطلاعات برای مدت طولانی در ذهن مخاطب باقی می ماند. ضمن اینکه با ایجاد خلاقیت نشان می دهید که از سایر رقیبان خود متمایز هستید. در حقیقت اگر یک مقاله هزار کلمه ای را با ارزش بدانیم یک اینفوگرافیک در مقابل کل مقاله ما ارزش دارد. یک کاربر وب سایت با استفاده از اینفوگرافیکی که ایجاد می کنید اطلاعات مفصلی را دریافت می کند که می تواند به تنهایی اصل مطلب را برساند.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_6″ layout=”1_6″ spacing=”0px” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]